Doorgaan naar artikel

Garantievoorwaarden Vouwdeurspecialist.nl

Wettelijke garanties zijn van toepassing op alle artikelen die u bij ons koopt. het houdt in dat een product een product is of moet zijn dat de consument redelijkerwijs kan verwachten. De fabrieksgarantie is ook van toepassing op bepaalde producten. Daarom kunnen we alle geldige garantievoorwaarden oplossen! Weet u niet zeker of de schade of het defect aan het product onder de garantie valt? Aarzel alstublieft niet contact met ons op te nemen.

❖ Hoeveel garantie heb ik op mijn product?

Alle producten op Vouwdeurspecialist.nl krijg je gewoon de volledige fabrieksgarantie. Dat wil zeggen dat wij de richtlijnen en voorwaarden van de fabrikant volgen en hanteren. Voor een gedetailleerd overzicht van deze richtlijnen en voorwaarden verwijzen wij naar de site van de betreffende fabrikant. Mocht je een probleem hebben met een geleverd product, dan los Vouwdeurspecialist.nl het snel en vakkundig op. Je kunt contact opnemen met onze klantenservice via info@vouwdeurspecialist.nl. Artikelen die je koopt op ons webshop zijn altijd nieuw en kennen de volledige fabrieksgarantie zoals gehanteerd bij de fabrikant van het product. Gemiddeld gezien is deze periode 1 tot 10 jaar, afhankelijk van het merk van het artikel.

❖ Wat als mijn product beschadigd is geleverd?

In het vervelende geval dat je een beschadigd product hebt ontvangen dan willen we je vragen dit zo snel mogelijk aan ons te melden via info@vouwdeurspecialist.nl, het liefst binnen 24 uur. Nadat we het product retour hebben ontvangen ontvang je jouw betaling terug. Als je een nieuw product wilt, bestel je die gewoon in onze webshop.

❖ Kan ik ook de beschadigde onderdelen terugsturen in plaats van het hele product?

In uitzonderlijke gevallen kan het voorkomen dat jouw bestelde product met een beschadiging of beschadigd onderdeel bij je is aangeboden. We vragen je dit zo snel mogelijk, in ieder geval binnen 48 uur, aan ons te melden via info@vouwdeurspecialist.nl. Indien het mogelijk is, het betreffende onderdeel los leverbaar is, kan dit een oplossing zijn..

❖ Kost het mij geld als mijn product beschadigd geleverd is?

We doen er alles aan om jouw product netjes bij je te bezorgen. Mocht dit onverhoopt niet gelukt zijn, vragen we je dit zo snel mogelijk (in ieder geval binnen 48 uur) aan ons door te geven.

❖ Ik heb een klacht waar kan ik deze melden?

Mocht je onverhoopt een klacht hebben over de levering, service of een product van ons, dan vernemen we die graag. Wij gaan er alles aan doen om je verder te helpen en jouw klacht te verhelpen. Je kunt jouw klacht indienen bij onze klantenservice via info@vouwdeurspecialist.nl en wij zorgen ervoor dat jouw klacht direct in behandeling wordt genomen.